Friday, June 9, 2017

Mutiara Homestay Tangkak Murah Dan Lengkap

Mutiara Homestay Tangkak Murah. Bila berkunjung ke sesuatu tempat atau lokasi sudah pasti dan memerlukan anda bermalam sudah pasti anda memerlukan penginapan murah. Salah satu penginapan yang selesa terutama jika berkeluarga adalah bermalam di homestay.




Salah satu faktor yang diutamakan apabila mencari homestay adalah perbandingan harga yang murah dan kemudahan yang disediakan lengkap berbaloi dengan harga yang dibayar. Ciri-ciri kawasan yang selamat juga menjadi pilihan.

Jika anda ke Tangkak, Johor atas urusan peribadi, kerja, ziarah, bercuti dan lain-lain rasanya tidak perlu risau akan penginapan terutama untuk mencari homestay yang murah dan lengkap. Salah satu homestay di Tangkak yang murah adalah Mutiara Homestay.

Homestay Tangkak Yang Murah
Seperti yang dinyatakan sebelum ini, faktor harga memainkan peranan selain dari kelengkapan yang disediakan. Penginapan yang melibatkan keluarga memerlukan homestay yang serba lengkap dengan peralatan dapur, ruang tamu dan paling penting adalah bilik tidur yang selesa. Mutiara Homestay memberikan ciri-ciri yang anda mahukan.

Dengan berbagai tawaran pakej sewaan semalam yang menarik dan murah sudah pasti anda dapat berjimat sambil bercuti dengan selesa. Dengan harga serendah RM68 ( bergantung pada hari ) untuk sewaan bilik atau sewa terus satu homestay dengan harga bermula dari RM138 hingga RM198 anda dapat penginapan yang selesa dan selamat. Anda boleh merujuk pakej lengkap yang disediakan oleh Mutiara Homestay menerusi pautan HARGA PAKEJ ( klik ) ini.

Mutiara Homestay Yang Serba Lengkap
Banyak kelengakap perabot dari ruang tamu hingga ke dapur dan bilik tidur disediakan. Antara kemudahan yang boleh didapati adalah seperti dibawah.

PARKIR BERBUMBUNG UNTUK 2 KERETA BERPAGAR
3BILIK TIDUR
3BILIK AIR 1WATER HEATER
2BILIK BERHAWA DINGIN PLASMA
1BILIK KIPAS 2KATIL QUEEN 2KATIL SINGLE 3TILAM LEBIH DISEDIAKAN. KEMUDAHAN MEMASAK DAN MEMBEKALKAN AIR MINUM TELAH DITAPIS
MEJA MAKAN, MESIN BASUH AUTOMATIK, PETI AIS. SOFA, TV21 INCI DAN ASTRO NJOI, SETERIKA DAN PAPANNYA
"MINI BAR"
SABUN MANDI
FREE WIFI
Lihat lebih lengkap kemudahan yang disediakan berserta gambar di pautan Kemudahan Di Mutiara Homestay Tangkak. ( klik )

Segala kemudahan ini akan anda nikmati hanya di Mutiara homestay Tangkak yang murah dan selamat. Jadi kenapa katakan tidak.

Lokasi homestay juga berdekatan dengan banyak tempat perlancongan menarik dan pusat pendidikan dan jabatan kerajaan. Boleh rujuk Tempat Menarik Di Tangkak ( klik ) ini.

Untuk pertanyaan lebih lanjut hubungi
Azli
www.wasap.my/60132157587 (call/sms/whatsapp/telegram/line/wechat) 010-2137182 (call&sms/wechat sahaja). Layari http://mutiarahomestaytangkak.blogspot.my untuk gambaran jelas berkaitan Mutiara Homestay Tangkak yang murah dan serba lengkap.

No comments:

Post a Comment